Rabu, 21 November 2012

JOE 2~


Assalamualaikum..














~~~~~~~
Skang ni..tiap² Sabtu ngan Ahad..takder kat umah..duk Rawang sana sbb ader kursus..Jumaat malam gerak sana..jadi letak air dan makanan byk² utk dorg supaya tak kelaparan sepanjang 2 ari ketiadaan Kakak..tinggalkan juga 2 3 bakul pesanan utk dorg agar dorg jaga diri hiasi peribadi..maklum laa Kakak takder..risau juga nak tinggalkan..

Syukur juga ader Cik Marie..kalau lapang Cik Marie dtg umah tolong bg bebudak ni makan mcm minggu lepas..lega juga bila dapat panggilan..bebudak ok² ajer..Kakak lak balik malam.. Ahad lepas..balik umah rasa lega..sbb takder yg mengejar mintak makan..dorg dah kenyang..sampai² umah terus cuci² kat depan..

Pastu pasan Panda takder..yg len² sumer ader..panggil² tak muncul²..masa Cik Marie kol bgtau  dia dah bg makan bebudak ni..dia kata tak nampak pun si Panda..mula laa tak sedap ati..lama gak memanggil..sambil bebel² kat yg len.."korg ni makan tido jer tau..adik sekor pun tak reti nak jaga..bla bla bla.." 

Masuk umah..gi carik kat blkg pulak..siap bawak lampu suluh..si Panda slalu gak lepak blkg..tapi panggil² tak muncul jugak..ermm..takper laa..agaknya Adik jenjalan..esok balik laa tu..(pujuk ati sendiri)..masuk umah kemas² aper yg patut..tak lama tu Cik Marie kol..sembang²..katanya Adik ader kat umah Mama Eva..diulangi..umah Mama Eva!!

CISSS!!!! BEDEBAHHHHH!! 

~~~~~~~~~~~

Dah lama tak jumpa Adik..Kakak windu tau..wuwuwu ;p

GAMBAR TERBARU ADIK YG DIKIRIM OLEH PENCULIK..;p~