Khamis, 4 Oktober 2012

SENDUK~


Assalamualaikum..

Nape senduk? Ahaha~
Sajer nak kongsi kegembiraan pasal senduk ni..kikiki ;p


Alkisahnya..7 8 tahun lepas..beli beras..bila bukak..dlm tu ader senduk nasik warna kuning..bila guna..sgt suka ati..sbb nasik yg dicedok tak melekat pun..sblm ni..kebanyakkan senduk nasik..bila cedok jer nasik..kompem melekat kat senduk..pastu bila biar lama sket..garing laa nasik² yg melekat kat senduk tu..nyampah!

Awal tahun ni..senduk tu patah..sedih sgt sbb terpaksa guna senduk biasa..ahaha~
Macam mimpi ngeri..sgt kecewa bila tgk nasik melekat kat senduk..tak tau laa naper..mungkin penyakit kot..sindrom tak leh tgk nasik melekat..keh³ 

Misi mencari senduk pun bermula..bila kawan kuar beli barang skolah jer..mesti pesan suh carik senduk..mcm² senduk dah dibeli..bila guna..hampa..uhuk!


Akhirnya..dah maleh nak pikirkan senduk..takper laa..senduk melekat pun..dapat jugak makan nasik..ekeke..

Hinggalah 2 hari lepas..kawan kuar bayar bil..pastu bila balik..dia tunjuk bungkusan senduk..dia kata.."haa..ni aku beli kat Giant..lepas ni maleh dah aku nak carik senduk lagi..ni ader tulis MAGIC ni..mintak² tak melekat..tak kuasa dah aku nak dgr ko membebel pasal senduk.." Ahaha~


Ini lah senduknya..sgt hepi bila guna sbb tak melekattttttttttttttttttttttttttttttttttt!!
Toing! Toing! Toing!


Senduk ni jenis bleh lentur..beli kat Giant Ampang Point..tapi takder laa lembut sgt..ok laa bg Kakak..sgt puas ati..nasik tak melekat..sebungkus ader sepasang..harga pun murah jer..RM4.00 jer..2 hengget jer seketul..kuikuikui..


Siap pesan kat kawan..nanti kalau pegi Giant lagi..belikan lagi 2 bungkus..bukan tamak..tapi tak tahu brape lama jangka hayat senduk ni..kalau patah leh guna yg len..ahaha ;p~