Rabu, 24 Oktober 2012

MAAFKAN SAYA~


Assalamualaikum..


Buat teman² yg pernah mengirim emel kepada saya..mintak maaf banyak² kiranya emel anda tidak berbalas..saya bukan sombong..bukan juga berkawan memilih bulu..tidak sama skali..

Sebenarnya..saya tersangat laa jarang bukak emel..setahun mungkin tak sampai 20x bukak emel..antara sebabnya..line tenet P1 kat sini sgt slow..kekadang nak bukak emel ambik masa..sbb lain pula..mmg jarang dapat emel..kalau dapat pun..emel dari P1 dan facebook..jadi kalau tak bukak pun dah tau isinya..dan sbb camner bleh nak bukak emel pula..mcm arini..kawan mintak nombor akaun P1..jadi bukak laa emel..kiranya bukak bila ader keperluan sajer..(waktu ni laa perasan ader emel lain selain dari P1 dan facebook)..

Mmg kalau tgk..saya slalu online..ikut line..kalau line ok..online..kalau tak ok..offline..line P1 ni..ader sesetengah tempat mmg ok sepanjang masa..tapi kat sini kekadang jer..kekadang tu hampeh..tapi sbb online bukan hal keje..jadi tak kisah sgt laa..layankan ajer walau line macam siput..;p

Saya lebih senang mesej kat fb..rasanya kalau ader teman yg mesej..tak pernah lagi tak balas..cuma cepat dgn lambat jer..kalau komen kat fb pula..maaf kalau tak balas..mungkin terlepas pandang..lagipun disebabkan line slow..kekadang dah enter..tapi tak masuk komennya..begitu laa kisahnya..

Maaf skali lagi..Wassalam~