Isnin, 17 September 2012

KISAH KELMARIN & SEMALAM~


Assalamualaikum..

Kelmarin..bawak Panda pegi klinik skali lagi sbb dia murung semula..taknak makan taknak minum..padahal petang jumaat lepas balik klinik tu..dia dah berselera makan..dah nak minum sendiri..dan dah nak main menan kesukaan dia..risau pula takut ader sakit lain..Alhamdulillah doktor kata takder aper²..mungkin nak perhatian lebih..

Balik klinik..tinggalkan Panda sensorg kat umah..ader jemputan rumah terbuka teman serumah kat Bukit Beruntung..risau juga ati nak tinggalkan dia..tapi sbb doktor kata takder aper²..tawakal sajer..

KEMBALI SIHAT..ALHAMDULILLAH..

Sebelum balik Kg.Pandan..singgah dulu umah Chika..shomey² Chika juga ader yg tak sihat..semalam si Comel Chika telah pergi..tumpang sedih mendengarnya..Comel dah aman di sana..:(


Balik dari Bukit Beruntung..Cik Marie ambil 2 ekor baby comey dari temannya..kesian ditinggal ibu..ibunya kucen terbiar kat parking umah Cik Marie..kawan Cik Marie ambik bela..tapi ibunya terlepas..bila nak tangkap..tak dapat..umpan anak pun tak mau dtg..jadi terpaksa laa dijaga bergilir²..malam Cik Marie jaga..siang pula temannya jaga..harap baby comey ni membesar dgn sihat..insyaAllah..

SENIN

Semalam..pegi umah Pak Ngah..makan tengahari kat sana bersama teman² yg baru dikenali..:)

ANDY BLACK

Sebelum ni kenal kat fb jer..ehehe~

ABOO

Terima kasih banyak² Pak Ngah..juga Mak Ngah..:)

LILY

Tak lupa..slmt menyambut hari lahir buat Pak Ngah..

WIDDY

Moga Pak Ngah panjang umur,murah rezeki..dan yang paling penting..

TOM

Sentiasa sihat slalu..supaya dapat menjaga sumer anak² comey yg byk tu..:)

LEO

Masa tak mengizinkan kami berlama² kat umah Pak Ngah..kenyang perut kami terus blah..kikiki ;p~


Balik Kg.Pandan..Aemiey nak ikut sama..dah lama dia nak ke 'wilayah shomeyshayang' ni..tapi tak berkesempatan..dah alang² jumpa ni..pegi jer laa..terima kasih yer sudi datang sini..:))