Ahad, 2 September 2012

JENJALAN~


Assalamualaikum..


Jumaat lepas..artis Bollywood datang sini..tujuan utamanya ingin bersama² menghadiri kenduri kawen teman fb di Kuala Selangor ari esoknya..tujuan² sampingan juga..cuba dipenuhi dgn sebaiknya..segalanya perancangan telah dirancang serapi mungkin..hikhikhik..


Dalam bergembira bersama² teman..ader juga sedihnya..Abg Ate² sakit..kencing tak lawas+berdarah..pagi tu Cik Marie dah bawak pegi klinik..tapi tutup pula..maklum laa ari merdeka..hanya dapat bg air rebusan barli sajer utk tolong Abang..

Dalam pukul 3 lebih Pak Ngah datang..bila citer pasal Abang..Pak Ngah cuba kol klinik yg dekat ngan rumahnya..Alhamdulillah buka..sepantas kilat kami sumer menghantar Abang..Abang kena tahan 3 ari kat klinik..moga Abang cepat sembuh..tima kasih banyak² Pak Ngah..lega sket ati..


Masa sgt mencemburui kami..rasa kejap jer dah nak maghrib..lepas maghrib..kami bersiap² utk ke Wangsa Maju..nak try makan beger bakar..makan bersama teman² len..Umi ader..Mya ader..Ankel Thalhah yg tak brape nak ensem dan isteri juga ader..Chika ader..Papa Meow dan kawannya ader..Win punnnn ader..hik²
Hmmm..kalau ikut tekak naga Kakak ni..beger tu indah khabar jer dari rasa..tak sedap mana pun..kehkehkeh..



Lepas siap makan beger bakar..pegi umah Chika kat Bukit Beruntung..tido kat umah Chika..yg len² tido umah sendiri laa..Kakak,Cik Marie ngan artis tu jer yg pegi..ekeke ;p


Pagi Sabtu..lepas setelkan aper yg patut..pegi umah Ruby kat Sungai Buluh pula..kami bersarapan di sana dan tengaharinya pergi kenduri bersama² seperti yg dirancangkan..


Balik kenduri..kami singgah kat kedai cendol bakar yg tengah hot kat Kuala Selangor..sedap rasanya..tak mcm beger bakar tu..ahaha..;p


Lepas melahap cendol bakar dengan rakusnya..balik semula ker umah Chika..hewhewhew~


Sampai² terus jenguk Win yg ditinggalkan..Win baik² jer..pandai bawak diri si Win ni..senang ati Kakak..:)


Haa..ni laa artis Bollywoodnya.. ;p~


Bersama Abubu..kawan baru si Win..


Win jadi klip rambut mama Meyinya..kikiki~


Win bersama Auntie Chika..terima kasih  banyak² yer bg tumpang tido kat umah.. ;)

SIMPANKAN  BUAH NI UTK KAKAK YER CHIKA..EHEHE~

Balik Kampung Pandan dalam pukul 6 petang..seronok jenjalan bersama teman²..tapi biasa laa..bila ader kucen yg sakit..sesekali terlintas juga kerisauan dihati..moga sumernya baik² ajer lepas ni..insyaAllah..:)