Selasa, 7 Ogos 2012

ADIK BARU~

Assalamualaikum..

Petang smlm..sedang asik melayan perasaan..tetiba tepon berbunyi..ring ring ring ♫♪♫
kuangkat kudengar suara..hik²

Sorg teman meminta tolong..ader anak kucen jatuh longkang kat tempat kejenya..takder ibu kucen di kawasan sekitar..mungkin dibuang orang..teman tak dapat nak jaga..sbb kat umahnya pun dah byk kucen..lagipun kalau baby kecik..kena bagi susu..keadaan tak mengizinkan sbb teman tu balik keje pun lambat..

Erm..ikutkan ati..mmg susah nak terima..sini pun dah byk kucen..lagipun..Kakak menumpang jer kat sini..tapi tak sampai ati nak biar..pasti teman pun susah ati..takper laa..kita tolong sama² yer..nanti kalau panjang umur dan besar sket..bleh carikan keluarga baru utk dia..InsyaAllah..:)


Malam tadi..bebudak atas ni..anta adik baru ke sini..ehehe~


Adik baru ni dah ader nama..tapi blum buat lagi MyCat dia..nanti dah buat..baru leh bgtau..kikiki ;p


Ini laa budaknya..mulut punya laa bising mcm Maktok Ery..ekeke~

video

Moga membesar dgn sihat..Aminn..