Isnin, 9 Julai 2012

SUKAN 2012~

Assalamualaikum..


Alhamdulillah..acara sukan dah selesai..:)


Skang nak tumpu utk peksa dan persembahan akhir tahun pulak..


Sabtu lepas..bertempat di Padang Bola Sepak Setiawangsa..acara sukan berlangsung dgn keadaan padang yg basah..air bertakung sini sana..malam sblm sukan..ujan lebat..padang pun banjir..


Tapi..itu bukan penghalang..sukan tetap meriah..acara dimulakan dgn perbarisan 4 buah skolah..:)


Diikuti dgn senamrobik..gambar² waktu sukan tak sempat nak ambik..Kakak bizi mengaum bg semangat time tu..keh³~


Ini antara hadiah²nya..(campur ngan adiah cekgu)..kikiki..tak mcm tahun lepas..tahun ni asik ketinggalan jer..tapi dapat laa juga nombor 2,3 dll..kahkahkah..;p


Paling best adiah ni laa..tak sesia Wawa ajar senamrobik sambil tido..ahaha~


Syukur sumernya berjalan lancar..acara berakhir dlm pukul 12 tghari..masa nak balik..terjumpa beberapa ekor kucen kat tepi tandas..kat kaunter pun ader..bila ditanya penjaga tandas tu..katanya dia bg makan kucen2 terbiar kat kawasan situ..kalau malam lagi laa banyak..katanya lagi..tak bleh bg mkn kucen kat situ..tapi tak sampai ati nak biar..

Erm..biasa laa tu..didoakan kucen² tu sumer slmt dan sihat² slalu..begitu juga dgn insan yg menjaganya..InsyaAllah..:))