Isnin, 23 Julai 2012

KISAH SEMALAM 10~

Assalamualaikum..

Petang Sabtu lepas..Cik Marie bawak teman datang tido sini..Miow² namanya..ehehe~Miow² ni dijaga oleh tuan bengkel kat tempat Cik Marie baiki kete..


Cik Marie penah citer pasal pemandulan kucen ni..tuan Miow² ni berminat sbb dia takut juga kucen dia peknen..kang saper lak nak jaga kalau dah byk..sbb tuan Miow² tak brape tahu..jadi Cik Marie tawarkan bantuan utk mandulkan Miow²..


Dah alang² nak anta Miow²..Kakak pun anta Vee skali..bukan aper..risau kalau Vee terpeknen pulak..maklum laa..kat blkg ni makin byk jantan durjana..beberapa minggu yg lepas..penyertaan Vee dibatalkan sbb dia muntah cacing..harap kali ni dipermudahkan..


Skali tengok..Miow² ni mcm Vee jer rupanya..2x tengok pun mcm Vee jugak..hik²


Tapi bila tgk betul²..ader bezanya..Vee idongnya kuning..Miow² idongnya putih..dah mcm adik-badik jer..ehehe.. :)


Masa duk sini..Miow² tensen..sbb sini byk kucen..kat bengkel dia sekor² jer..sampai makan pun kena paksa..itupun sket jer yg masuk perut..risau jugak sbb nak kena puasakan dia..


Semalam..dalam pukul 8 pagi..gerak pegi Klinik Kembiri Setapak..


Si Adik ni pun sibuk nak ikut sama..


Tak ramai mana pun yg dtg..tak mcm sblm² ni..


Mungkin sbb bulan puasa..kot laa..ehehe~


Dalam pukul 12 lebih..dapat panggilan dari klinik..Miow² dan Vee dah selamat dibedah..Alhamdulillah..


Sangat cepat..


Bagus laa..


Takder laa lama sgt mcm slalu..


Slalu pukul 2 3 petang baru siap..


Kalau awal camni..


Bleh laa rehat..tido pun bleh..ehehe ;p

video



Sampai kat umah..rehatkan dulu bebudak ni..petang baru bg makan..kalau bg awal² nanti dia muntah..Vee berselera jer makan..cuma Miow² taknak makan..malam tadi paksa makan diluah balik..letak makanan dalam cage..harap² tgh mlm dia makan..


Bangun sahur..jenguk Miow²..tgk dlm cage byk muntah..muntah ijau berbuih²..sudahhh..risaunya..tak penah jadi camni pun kalau mandulkan kucen..msj Cik Marie bgtau pasal Miow²..memasing risau..Cik Marie kata mungkin gastrik sbb tak makan..


Pagi tadi Cik Marie anta Miow² gi klinik..doktor pun kata dia dapat gastrik..selebih tu mungkin rindukan tuannya..lepas rawatan..terus anta Miow² balik bengkel..dengar kabar..kemain lagi hepi bila jumpa tuannya..syukur Alhamdulillah.. :))