Isnin, 25 Jun 2012

KISAH SEMALAM 7~

Assalamualaikum..

Petang Sabtu baru ni..pegi umah Chika..tolong mengemas dan packing barang²..tak lama lagi Chika nak pindah..cam biasa laa..pegi ngan Cik Marie..Mya pun ader sama..mmg meriah laa buat keje..keh³..kemas²..gelak²..makan²..minum²..dah nak maghrib..stop keje utk aritu..Mya pun nak balik..mana² barang yg dah siap masuk kotak..bawak masuk kete..nak angkut gi umah baru pulak..siap anta barang² umah baru..pegi umah Kakak pulak..nak bagi makan kucen+angkut kain baju..nak bermalam umah Chika pulak..bukan aper..byk lagi barang yg nak dibungkus..kikiki~


Ebin ngan Panda pun ikut skali gi umah Mummy Chika dorg..ngader..;p


Takper laa..


Bukan slalu pun dapat jalan²..hik²


Ini shomey² kat umah Chika..kat umah Chika ni..byk kucen yg dah veteren..umur belas² tahun..mcm Goerge ngan Jane ni..umur 12+ kalau tak silap..gigi pun dah takder..air liur pun meleleh²..ehehe..tapi sumer sihat²..kagum jugak tgk..:))


Ini pulak yg muda²..Cepot tu paling muda..;)


Macam² pangai bebudak ni..si Gigi suka duduk kat kayu ampai kain..hik²
Si Comel ni pulak asik mintak nak kuar umah jer..risau juga nak bagi kuar..kete depan umah pulak laju² belaka..selain tu..dia tensen sbb ader Panda ngan si Ebin..ekeke ;p


Koko pulak sgt takut nak kuar cage..suh kuar berkawan ngan yg lain pun tak mahu..sepanjang idupnya yg belasan tahun tu..syurga dia hanya dalam cage..ehehe..takper laa..janji kamu bahagia..:)


Semalam mengemas sampai tengahari baru siap..masa nak punggah barang masuk kete..si Ebin tido lena..senang sket keje..kalau tak menyibuk jer nak kuar umah sama..


Panda lak terpaksa dikurung..kalau tak..mmg keje angkat barang jadik lambat..lepas zuhur kami mintak diri..ader urusan len yg perlu diselesaikan..insyaAllah panjang umur kita jumpa lagi..:)


Dalam perjalanan balik..Mama Eva kol ajak datang umah..setelkan urusan..terus pegi umah Mama Eva..akhirnya dapat jugak si Ebin jumpa Mama Eva..kalau tak asik dgr citer si Ebin jer..ekeke ;p


Umah Mama Eva pun byk kucen..ader yg takut ader yg berani ngan tetamu..biasa laa tu..hik²


Solo@Kak Choyo paling penakut..menyorok kat kusi bila Kakak datang..ahaha..


Si Ebin pulak..tak takut sesaper..sampai² umah Mama Eva..dia melawat kawasan..pastu makan..pastu carik tempat tido..pandai pulak dia carik tilam..beza ngan si Panda..sedar diri budaknya..tido pun kat atas lantai..ekeke..;p

Macam² laa pangai korg ni..aper² pun tima kasih pada sumer..minggu yg penat tapi hepiiii..♫♪♫