Rabu, 23 Mei 2012

KUDUK TE'POK 4~



Assalamualaikum..

Dah 2 minggu lebih Te'pok duk sini..dia dah bleh seswaikan diri..kekadang nampak jugak dia bosan..maklum laa suasana kampung ngan bandar mmg berbeza..kalau dia bosan..biasanya Kakak ajak dia main tepuk amai²..hik²

Sebelum ni asik nak duduk bawah katil jer..bila dengar sore org jer nyorok bawah katil..bila ader kucen len..nyorok bawah katil..bleh kata 25 jam laa duduk bawah katil..Alhamdulillah skang ni tak mcm dulu..dah tak duduk bawah katil..dah berani kuar gi dapo..dan yg paling senang ati..bila dia nak main² ngan Panda..ngan Panda jer laa..yg len² takder yg nak main ngan dia..takper laa..janji Te'pok tak bosan sgt.. :))


Te'pok suka tido atas simen..dia nak rasa sejuk mcm kat kampung agaknya..kipas dah hala kat dia pun tetap nak tido atas simen..Te'pok ni bukan suka kena paksa..penah jugak laa angkat dia letak kat tempat selesa..dia bangun jugak pegi tido kat simen..sukati kamu laa Te'pok..ehehe..


Sabar laa yer..minggu depan kita balik kampung..bleh tido bawah pokok mutan kesukaan kamu tu.. :)


video



video