Jumaat, 18 Mei 2012

DUDUK LUAR YER SAYANG 4~

Assalamualaikum..








~~~~~~~~~~

Dah 2 minggu Panda belajar duduk luar..pukul 7 pagi lepas makan dan minum susu..lepaskan dia kat belakang..lega sbb Panda pandai menyesuaikan diri..abang kakak dia pun tak kisah..Ebin pun lagi laa suka..waktu tengahari..pandai si Panda ni menyalak² depan pintu mintak susu..lepas bg makan dan minum..kuarkan semula..pukul 7 malam baru masukkan dalam umah..Alhamdulillah..setakat ni sumernya baik² ajer..

Sejak Kuduk Te'pok datang sini..dah 3 malam Panda tido kat luar..mulanya mmg tak sampai ati nak kuarkan dia malam²..tapi bila teringatkan Ebin..waktu besar cam Panda ni..Ebin dah blajar tido kat luar..jadi kuarkan jugak laa si Panda ni..lagipun..si Te'pok ni nampak tensen bila si Panda ni ader kat bilik..

Biasanya dalam pukul 11 malam..kuarkan si Panda..ari memula tu..bila kuarkan jer..terus melompat² si Panda ni main ngan si Ebin dan Vee..lega jer tengok..Panda pun dah pandai panjat kat canopy tu..turun pun dah terer..jadi tak laa risau sgt..bila bukak pintu pagi²..tengok dia tersengih jer depan pintu ngan si Ebin..hepi rasanya..kamu dah besar Panda..duduk luar yer sayang.. :))

Sket hari lagi..Panda akan jadi mcm si Ebin..berdikari mcm kakak² dan abang²nya yg lain..moga kamu membesar dgn sihat dan gembira..InsyaAllah..