Rabu, 4 April 2012

SYOKNYA TIDOOOOO~

Assalamualaikum..

Pagi ini sejuk..memasing bila dah kenyang pakat tido belaka..bila yg lain dah bgn..dah jalan merata..dah melompat²..yang 3 ekor ni masih membuta..syoknya tidooooooo~


Gegirl tido dgn lenanya..tido kat rak buku..tak sampai ati lak nak halau..kalau Wawa tido kat rak buku ni..mmg Kakak humban! Ahaha ;p


Chew juga membuta tak hengat dunia..tempat tidonya tepi pc Kakak..bukan tempat tido jer..tempat lepak juga..sbb tu tak bosan bila ngadap pc..sesambil ngadap kotak besar ni sesambil sembang ngan dia..Chew bgn laa..Kakak takder kawan laa nak ngumpat..ekeke ;p


Potek² pulak tido kat bilik..dia ni kalau nak masuk bilik mesti menyalak² depan pintu..sian lak  tengok..agaknya dia rindu nak jadi rumet Kakak..hik² ;p

~~~~~

10:58 am..bebudak bertiga ni masih tido..jelesnyaaa~