Ahad, 18 Mac 2012

KISAH SEMALAM 3~



Assalamualaikum..


Semalam ader teman baru datang melawat shomey²..tima kasih Huney Cayunk sudi datang sini.. ;) 


Sangat pemalu orangnya..macam Kakak laa..ehehe..dah 2 3 ari janji nak dtg..mintak maaf banyak² sbb masa kol ngan mesej tanya umah tu Kakak tengah sibuk mengajar Vee duduk blkg..mujur laa terer cari umah..sampai juga akhirnya..jgn serik lak datang yer.. ;p 


Dalam setengah jam Ebin melayan tetamu..Mya mesej kata nak datang jumpa Ebin..;p


Tengok laa tu..kemain berseri² muka Mya dapat jumpa Ebin..ekeke ;p

Lepas tetamu pulang..menunggu mesin basuh baru yg tak kunjung tiba..dah seminggu mesin basuh rosak..baju pun dah bertimbun²..malu kat Huney Cayunk kat bilik air banyak baju..kalau ngan Cik Marie ker..Mya ker mmg Kakak tak malu..ahaha ..;p~ 
Mesin basuh lama tu dah 10 tahun umurnya..last cuci baju aritu..masa nak keringkan tetiba bau hangit..abis baju itam²..takper laa..dah lama kamu berbakti wahai mesin..jasamu dikenang..:)
Tunggu punya tunggu sampai tetido..sedar² terus cari Ebin ngan Vee sbb tak kurung dorg pun..jumpa dorg tgh syok tido dalam bakul baju..


Wah² banyak cantek! 





Tak lama lepas bebelkan dorg..hp berbunyi..mesin basuh on the way katanya..


Dah sampai..senang ati Kakak..bukan tak leh basuh pakai tangan..tapi tu laa..malehnya berlori²..byk yg nak cuci tau..lampin Ebin pun kena cuci gak..ahaha ;p~

~~~~~
Psstt Mya..tima kasih bawak nasik lemak sambal sadin dan ayam goreng utk shomey²..sonok Kakak..Dinda ngan yg lain pun sonok..kami sgt beronok² semalam..toink³!!! ( sambil lompat cam Ebin ) ahaha~