Isnin, 12 Mac 2012

KISAH SEMALAM 2~

Assalamualaikum..

Pulang dari umah Thalhah..kami terus berjumpa Kak Dc di kedainya sebab nak beli rumput..ehehe~


Kak Dc banyak pelihara kucen..


Di kedainya juga ader banyak kucen..


Ini ibu kepada 3 anak..tapi kesian anaknya tak brape sihat sbb ibunya sakit baru² ini..lepas sakit ibu ni kekurangan susu..jadi Kak Dc terpaksa menjadi ibu kepada anak²nya..harap cepat sihat semuanya..


Ini pula 4 beradik yg terbiar..kerana belas melihatnya..Kak Dc ambik jaga..


Tapi 3 darinya tak brapa sihat..selsema tak baik² walau dah di bawa jumpa doktor..


Moga kamu kuat yer sayang..harap cepat sembuh..



Ini Yoda yg sangat suka bergurau..time nak ambik gambar..dia tengah bizi menjilat bulunya yg mcm karpet tu..jadi tak brape jelas mukanya..hik²

DEARCATS PET HOUSE

Ini kedai Kak Dc..atau lebih mesra dipanggil Kak Gee..kedai ni beroperasi di No.43,Gerai depan PPR Kg. Batu Muda,Batu 4 1/2,Jalan Ipoh,55100 Kuala Lumpur..kalau yg tinggal dekat area ni..bleh laa singgah..banyak barang² utk si comel anda dijual di sini..terima kasih Kak Gee sudi layan kami..:)

Lepas bersembang dan bertukar² pendapat..kami minta diri utk pulang..terima kasih Cik Marie..dapat juga rumput yg diidamkan itu..ehehe..sampai² umah terus setelkan bebudak yg memasing dah kelaparan..dah dekat² maghrib..baru pasan ader mesej..Mak Tok kata nak singgah jap sbb dia ader kat tesco..tesco Ampang ngan umah ni mmg dekat jer..jalan kaki pun sampai..( kalau rajin laa..ekeke ;p )



Lepas maghrib..Mak Tok dan kazennya Puteri Dayang Senandung pun sampai..siap bawak ayam lagi..bukan ayam jer..air dan kek pun dibawak sama..terima kasih byk²..puas laa si Dinda dan shomey² melantak ayam malam tadi..bukan shomey² jer..Kakak pun melantak sama..ahaha..terima kasih sekali lagi..susah² jer..hik²