Ahad, 11 Mac 2012

AKTIVITI CUTI SEKOLAH~



Assalamualaikum..

Cuti sekolah sudah bermula..jadi bebudak sini kena anta sunat..hewhewhew~


Azim..anak bujang Mila dah 2 3 minggu asik memancut merata..asal masuk umah jer memancut..asal memancut jer masuk umah..jadi mmg wajib laa kamu kena sunat kan Jim?..Hik²


Tabas pun kena sunat gak..umur Tabas dah nak masuk 6 bulan..


Ini Joe..asalnya nak bawak si Bapak Roy..tapi malam tu dia tak datang makan lak..Joe yg ader..jadi Joe la yg kena..ahaha ;p


Memula nak bawak Yaya..tengok Yaya cam peknen lak..jadi ganti laa tempat dia ngan Tabas ni..ehehe~


Dalam pukul 12 tgh malam..puasakan bebudak ni..Joe liar sket jadi kena kurung..


Dalam pukul 8.10 am..gerak pegi Klinik Kembiri Setapak..


Ramai jugak yg anta kucen dorg..Joe dapat no 16..


Tarabas no 17..


Azim lak no 18..Azim sepanjang masa buat muka ketat..hik²~


Ini Comel..kucen yg sangat cool..dlm banyak² kucen..dia sekor jer yg mcm hepi dtg sini..ekeke..time kucen² lain memekak..time kucen² lain cuak tgk org lalu lalang..dia siap bleh terkangkang²menyisir bulu..kehkehkeh..caya laa Comel! 

~~~~~~

Terima kasih buat Cik Sri yang bersusah payah uruskan bebudak sunat semalam..terima kasih juga buat KTAJ-Scratch yang memberi subsidi pemandulan utk kali ini..kalau dikira dah dekat 20 ekor kucen kat blkg umah ni dapat bantuan dari KTAJ..terima kasih banyak²..