Sabtu, 31 Mac 2012

KEVIN VS WAWA~

Assalamualaikum..




















CER TEKA 2 ;p~



Assalamualaikum..


Chewbacca! 
Tahniah pada yg berjaya meneka dgn betul! Ahaha ;p~


CER TEKA ;p~



Assalamualaikum..

Sesambil rilek²..sajer laa gedik edit gambo ni..


Kompem takder saper dapat teka saper shomey² ni kan? Ekeke~


Tapi kalau dapat teka mmg terer laa wa cakap lu..ahaha~


Kalau tak dapat juga..tengok laa gambar ke-3 ni..kalau tak tau jugak..takper jer..bukan dapat hadiah pun kalau teka..hakhakhak..;p~


Selasa, 27 Mac 2012

Isnin, 26 Mac 2012

KISAH SEMALAM 5~

Assalamualaikum..

Diari Ebin..;p~

Ebin inat naik teta Mama tu teyus yaa bayek..wupenya tak..pedi umah Antel T puyak..eh! Tatak tak amek lak damba..oooOoo..Tatak acik matan jer tat umah Antel..mana cempat amek damba..


Yepas pedi umah Antel T..Ebin pedi tedai Mama DC puyak..


Tedai Mama DC banak tucen jujak..


Antel Yoda ni mute dia matam Ebin tan?


Iyas² jer yaa..tan?


Erm..biye tenok yame²..Ebin yace mute Ebin matam Antel Mucang ni puyak..ehehe


Haa..ni yaa Antel T yang tak beyape nak encem tu..


Toyang tenai tak? Ermm..tak tenai pun takper..


Tenok yaa tawan² Ebin..cumer comey² tan?


Tawan Ebin ni pun comey jujak tan?


Tawan Ebin ni nama Bihah..anak Mama DC..nanti tite dumpa yadi yer Bihah.. :)

Tata titi tutu..  ;p~

~~~~

Terima kasih banyak² buat Kak Dc@Gee yg sudi melayan kami..siap berkampung lagi kat kedai tu..ekeke ;p
Eh! Tak sangka jumpa teman FB kat kedai Kak Gee..tima kasih sudi tegur..Kakak ni pemalu sket..ehehe.. :)