Ahad, 26 Februari 2012

SYUKUR :)) ~

Assalamualaikum..














~~~~~~

Jumaat lepas..bebudak comey ngan ibunya ni dibawa Cik Marie ke sini..bebudak ni duk kat tangga opis Cik Marie keje..kalau dah sayang kucen..mesti pilu bila tengok anak² kucen ngan ibunya menumpang kat situ..jadi Cik Marie ambik gambar dorg dan post kat fb..syukur sgt ader yg berkenan dan mahu menjaga mereka sumer..asalnya anaknya ader 5..tapi masa nak bawak balik tu tinggal 4 jer..mungkin yg sekor tu dah diambil org..

Terima kasih buat penjaga baru comey² ni..skang mereka sumer tinggal di Damansara Damai..waktu comey² ni bertukar tgn..jelas nampak penjaga baru ni sgt gembira menyambut kedatangan mereka..moga sumernya damai dan bahagia dgn family baru..InsyaAllah..syukur Alhamdulillah..:))