Ahad, 5 Februari 2012

MELAWAT POTEK²~

Assalamualaikum..

Petang semalam pegi umah Papa Meow..melawat Potek² yg dah seminggu dirawat kat sana..pegi ngan Umi + Zana yg gedik dan Wani yg tak gedik..kikiki~

BERSIHKAN LUKA..

Terima kasih Papa sbb rawat dan jaga Potek² dengan baik..:)


Luka Potek² dah kecik..


Dah tak berair mcm dulu..bersih lukanya..tak bengkak dan tak berlubang lagi..


Syukur sangat..


Jangan harap nak kuar yer..asik nak memanjat jer kejenya..duk kat umah Papa kena kurung jer..biar tak bergerak sgt..baru bleh cepat sembuh..InsyaAllah..Aminn~

KENA PEGANG..TAKUT GADUH..EHEHE~

Potek² ader kembar kat sana..Wewek! Baru pasan nama kat blkg pun ader huruf sama 'EK'..Ahaha~
Lebih kurg jer rupa..tapi Wewek ensem lagi..hik²..cuba teka mana satu Wewek,mana satu Potek²..abaikan dua org manusia gedik tu..;p~


Ini Lucky yg istimewa..


Lucky yg tak suka didukung..gayat agaknya..


Ini Apachee..tgk corak kat muka dia..menarik kan? seswai ngan namanya..ehehe~
Pssstt..cantik kan cincin risik Umi tu? ;p


Banyak kucen kat umah Papa..sumer ngan perangai tersendiri..si Aminah tu..tiap kali dtg umah Papa..situ laa tempat dia lepak bersama kenkawan..Bell..kucen kawan Papa..Papa jaga sementara sbb tuannya balik kampung..sangat comel..tapi penakut sgt..sampai nak makan pun kena bersuap..siannya dia..

Wewek pulak makin ensem..teringat memula baca blog Papa..pasal Wewek laa..kisah Wewek pandai berenang..ehehe~ si comel Ceporo..dah semakin sembuh sakitnya..Alhamdulillah..Melawati yg ensem pula tak pandai bergaul mesra ngan kenkawan lain..kalau lepas asik nak gaduh jer..jadi kena duk dalam sangkar..kalau ader sesaper yg berkenan nak jaga Melawati bleh laa bgtau Papa..kesian juga asik berkurung jer..

Comey² Papa yg lain sumer lepas bebas..ader yg nak diambik gambar cepat jer lari..ehehe~
Alhamdulillah..lega rasanya bila tengok Potek² beransur pulih..tak sabar rasanya nak bawak dia balik umah.. ;)