Rabu, 29 Februari 2012

BAPAK ROY 3~



Assalamualaikum..

















Bapak Roy ari² datang mkn kat blkg ni..kekadang siap lepak lagi..dia tak laa garang mana..cuma bila datang sini si Dimas marah² dia..tu yg jadi gaduh..Ahad lepas Cik Marie pasan mulut dia kuar air liur..nak letak ubat dia marah²..teringat kat Wawa..aritu Wawa pun sakit mulut..meleleh² air liur..try bg akar pokok galak kucen..2 3 ari lepas tu air liur Wawa dah tak kuar lagi..dah ok..Alhamdulillah..akar pokok galak kucen ni ader org kata ubat..ader org kata tak..tapi kalau Allah izinkan..InsyaAllah bleh baik.. :) 

Slalu jugak bg akar ni kalau ader yg selsema atau tak brape sihat..tapi tu laa..pokok ni mcm susah jer nak tanam..aritu tanam tak idup pun..sudahnya tumbuh sendiri..ader laa 2 3 pokok yang tumbuh sendiri..hajatnya dah biar besar cam pokok durian..tapi bila besar sket..daun dia jadi kuning²..tu tanda² nak arwah laa tu..jadi cabut laa sblm dia mati..ehehe..dulu penah laa tak cabut..konon nak tunggu besar bagak..lama² pasan daun² dia kuning..daunnya byk yg gugur jatuh ke bumi..lama² makin sket daunnya..pastu cabut laa..tgk² dah kering@mati akarnya..bila bg kucen..dorg pun tak hengen..ceh!
~~~~~~








Kesian lak kat Bapak Roy bila dia tak selera makan..jadi panggil laa dia masuk dapo..mkn wetfood..kemain laju dia makan..sian dia..dah laa lapo..kena bebel lak ngan Potek²..eksen betul laa kamu ni Otek..huh!

Alhamdulillah..arini Bapak Roy nampak ok sket.. :)