Khamis, 26 Januari 2012

POTEK² 23~



Assalamualaikum..


Potek² masih blum baik..ntah laa..mmg menguji kesabaran..kesian pun ader..pilu rasanya tengok keadaan dia yg makin lama makin tensen duk dalam umah..macam² ubat dah cuba..tanya² kenkawan..kawan² pun byk bantu utk baikkan dia..2 3x penah rasa hepi bila tgk luka dia dah nak baik..pastu tetiba teruk semula..sudahnya berpegang pada kata² ni..kalau Allah blum izinkan dia nak baik..tak baik juga..pasti Allah sedang menguji hambaNya ini..nanti baiklaa tu..InsyaAllah..:)

Semalam..sorg teman tawarkan pertolongan..katanya nak bawa Potek² jumpa doktor yg slalu ubatkan kucen²nya kalau sakit..petang semalam Potek² dibawa pergi..meleleh² air mata time babai dia..ntah laa..tacing pulak rasanya..wuwuwu~

Skang Potek² blum pulang lagi..mungkin petang kot..rindu lak ngan dia..terima kasih teman..harap usaha kali ini Allah izinkan Potek² sembuh..tolong doakan yer teman².. :)