Selasa, 31 Januari 2012

Jumaat, 27 Januari 2012

POTEK² 24~

Assalamualaikum..


YA ALLAH YA TUHANKU..KAU SEMBUHKAN LAA POTEK²KU INI YA ALLAH..AGAR DIA BOLEH LEPAS BEBAS SEPERTI DULU..AMIN YA RABBAL A'LAMINN~


BUDAK² ZAMAN SKANG~

Assalamualaikum..

Bebudak skolah rendah cuti raya cina seminggu..jadi kena duduk taska laa..


Slalunya bila cuti skolah..ader jer yg dorg bawak..slalunya hp laa..kemain lagi bebudak zaman skang..kecik² dah ader hp canggih..abaikan budak cinonet yg menyibuk kat tengah tu..;p


Kalau cuti panjang..bukan setakat hp yg dihangkut gi skolah..laptop laa..ipad laa..


Dahsyat betul permainan budak² zaman skang ni..Kakak dulu time umur mcm dorg ni..lastik jer jadi permainan..ahaha~


Eh! Hp saper Azim main tu?


Azim ni..jangan usik laa hp mahal Kakak tu..ishhh! 


SAPER AZIZI?

Assalamualaikum..

Seminggu yang lepas..dengar bising² kat depan umah..rupa²nya jiran sebelah punya kete dipedajal oleh AZIZI..saper Azizi?


Ntah laa..Kakak pun tak kenal..Azim lagi laa tak kenal..


Sesuka ati jer buat kete org camni..hei! 


Khamis, 26 Januari 2012

POTEK² 23~



Assalamualaikum..


Potek² masih blum baik..ntah laa..mmg menguji kesabaran..kesian pun ader..pilu rasanya tengok keadaan dia yg makin lama makin tensen duk dalam umah..macam² ubat dah cuba..tanya² kenkawan..kawan² pun byk bantu utk baikkan dia..2 3x penah rasa hepi bila tgk luka dia dah nak baik..pastu tetiba teruk semula..sudahnya berpegang pada kata² ni..kalau Allah blum izinkan dia nak baik..tak baik juga..pasti Allah sedang menguji hambaNya ini..nanti baiklaa tu..InsyaAllah..:)

Semalam..sorg teman tawarkan pertolongan..katanya nak bawa Potek² jumpa doktor yg slalu ubatkan kucen²nya kalau sakit..petang semalam Potek² dibawa pergi..meleleh² air mata time babai dia..ntah laa..tacing pulak rasanya..wuwuwu~

Skang Potek² blum pulang lagi..mungkin petang kot..rindu lak ngan dia..terima kasih teman..harap usaha kali ini Allah izinkan Potek² sembuh..tolong doakan yer teman².. :)
 


Isnin, 23 Januari 2012

JENJALAN JUMPA KENKAWAN~



Assalamualaikum..


Sabtu lepas pegi piknik kat sungai..dekat ngan umah Papa Meow..ader acara makan² bersama kenkawan..;p~
Memula mmg maleh nak pegi..kata kawan dari duk umah bersedih² ingatkan Shark..baik laa pegi jumpa kenkawan..jadi pegi laa..pegi ngan Cik Marie & Mya..sampai² disambut mesra oleh kemuncup² yg dah lama tak ketemu.. ;)


Siyes! Rasanya dah bertahun² tak jumpa ngan kemuncup ni..ingat dah pupus! Ahaha~
Ntah² ader kot yg tak kenal ngan tumbuhan liar ni..kan²?


Ramai juga kenkawan jauh dekat yg datang..Pak Ngah,Mak Ngah,Mami,Auntie Dadu & suami,Neuro@Wawa,Tedi,Tuah Hanani,Bella,Fara,Shah dll..Meowwmania dari Kluang pun ader..err..makanan pun sedap²..ehehe~


Lucky..si comey yg dijaga Papa Meow turut datang memeriahkan suasana..;)


Memet yg ensem pun ader..kalau ader Memet tentu ader tuannya kan?


Taraaa..perkenalkan tuan Memet..Ery yg sgt setia menjaga tong sampah tu..keh³ ;p~
Nampak Kakak tak? Alaa..yg pakai baju kurung tu..lawak tak? Ahaha~Kalau nak tawu..pegi memana mmg pakai uniform (baju kurung)..tapi Kakak bukan ler jenis ayu²+sopan² pun..baju jer..orgnya takpun! Ader kenkawan kata kuno pakai camtu..Kakak peduli hape! Bwekkk~




Haa..perkenalkan Bella yg sgt popular..tgk laa Cik Marie tu..pakai baju sama kaler ngan baju artis..nak tumpang glemer ler tu..huk³ ;p


Tedi & Mak Ngah~


Wawa+Meowwmania+Fara..


Mya+Auntie Dadu ( Auntie ker? Nampak muda jer..aper rahsia? ) ..abaikan yg tepi skali tu..ekeke~




Pak Ngah ♥ Mak Ngah..;)


Suka pic ni..ekeke ;p


~~~~~

P/S---> Sori yer..pic² ni sumer Kakak rembat kat album kenkawan..kalau marah ambik ler semula..Kakak tak kesah pong..keh³~
Tenkiu..;)