Khamis, 15 Disember 2011

POTEK² 6~



Assalamualaikum..











~~~~~~~~~~~~

Potek² sgt baik budaknya..sket pun dia taknak bukak benda alah yg dia pakai tu..tak mcm Dinda dedulu..kena berperang slalu bila pakaikan dia..cuma sian kat Potek² sebab tak dapat nak garu² telinga @ jilat² bulu dia..jadi kena laa sikatkan slalu bulu dia..:))

Kekadang bila tensen sgt..Potek² panjat sinki nak cari jalan kuar..tapi sesekali jer laa..slalunya dia pasrah jer kena duk dlm umah lelama..luka dia masih blum kering sepenuhnya..mujur laa senang bagi dia makan ubat..harap² seminggu dua ni sembuhlaa dia..InsyaAllah..Aminn~