Khamis, 15 Disember 2011

MUNGKIN~

Assalamualaikum..

Ini kolar yang Azim pakai..letak nombor tepon dgn harapan bila Azim pegi bertandang kat umah org tu..org tu mungkin perasan dan akan hubungi Kakak..


Juga diselitkan sekeping nota ringkas..


Pagi ni bila nak bg makan..masih tiada kelibat Maya..hanya ader Shark + Azim dan yg lain²..


Kolar Azim pun dah tercabut..bila pakaikan semula..Azim mcm rimas..


Bersungguh² Azim nak cabut kolar tu..


Dekat 5 6x bila tercabut Kakak pakaikan semula..yg last skali pakai..bila Azim nak bukak..kukunya tersangkut kat mulut..mengelupur berpusing²..bila nak tolong..tangan kita pula dicakarnya..


Sudahnya dapatlaa adiah istimewa dari Azim..luka² tangan..mujur dah biasa..dah laa Azim..Kakak taknak paksa kamu pakai lagi kalau kamu tak suka..mungkin Maya dah taknak balik sini..atau mungkin Maya tak dapat pulang..mungkin Maya dikurung..atau segala macam mungkin lagi..hmmm~

Moga Maya slmt walau di mana berada..harap² Maya pulang satu hari nanti..InsyaAllah..Aminn~