Khamis, 15 Disember 2011

BERITA GEMBIRA :))

Assalamualaikum..

Ini Aiman dan adiknya Haziq..mereka berdua laa yg membawa berita gembira..Alhamdulillah..syukur..:))

Tadi..sedang terkenangkan Maya ntah di mana..tetiba nampak budak berdua ni kat pagar..asik melihat kucen di depan umah..dalam hati terdetik..mungkin budak ni tau mana perginya Maya..


Terus buka pintu..bebudak ni pulak bila tgk pintu terbuka..cepat² lari..terus panggil dorg..mujur dorg datang..kalau tak jenuh Kakak nak kejar..ehehe~
Tanya² risik² betul laa Maya datang umah bebudak ni..bila tunjuk Azim ngan Shark..dorg kata Azim ngan Shark pun penah dtg umah..bukan itu jer..dorg tunjuk Jerung ngan Dinda pun penah dtg umah..ahaha~


Sembang punya sembang..ajak laa dorg masuk..rupanya bebudak ni mmg suka kucen..patut laa Maya tak balik²..dorg kata Maya suka main kat sana..


Nanti nak ambik Maya..bebudak ni kata tadi Maya takder..ader laa tu tido memana..


Azim ngan Shark pun nampak mesra ngan bebudak ni..yg lain² pun sama..:)


Syukur sangat dah tau mana tempat bebudak ni berjimba..patut laa selama ni terjerit² kita panggil tak balik²..aper² terima kasih banyak² buat Aiman dan Haziq sbb jaga dan bagi Maya makan..tak tau malu betul Maya ni..mintak makan umah org..grrrr~

Terima kasih juga buat teman² yg mendoakan Maya.. :)