Rabu, 2 November 2011

RUMAH BARU~



Assalamualaikum..


Shomey² ader umah baru tau..rumah laa sgt..ekeke~
 Dedulu Shark ngan bebudak longkang duk dlm kotak blkg umah..kalau ujan atau malam..mmg tak kisah sbb dorg berteduh dalam tu..tapi sejak Chitam menyewa kat situ..Shark ngan bebudak longkang dah takder tempat nak berteduh kalau ujan..dorg tak reti lagi nak cari tempat slmt..penah time ujan dorg memanjat kat pagar..sian basah² kena ujan..nak² skang tetiap ari ujan lebat..risau lak dorg sakit asik kena ujan jer..


2 hari lepas..tetiba dapat idea..letak kotak kat tengah² canopy..


Letak kayu kat tgh²..lilit tali supaya senang dorg panjat..


Kalau ujan lebat sgt..duk bawah canopy pun basah..


Kalau duk atas camni..sket pun tak kena ujan.. :)


Dorang pun nampak hepi..tak kira waktu..rajin dorg lepak atas tu..


Chew pun dah join sama..padahal sblm ni wat dek jer..


Shark dah pandai turun..


Sebelum ni..panjat jer tau..pastu nangis² nak turun..Kakak pulak yg kena turunkan..grrr~


Paling terer memanjat..si Nana ni..


Moga kamu sumer hepi duk kat umah baru yer..hik²


video