Ahad, 16 Oktober 2011

TETAMU MALAM 2~



Assalamualaikum..


Jumaat lepas..malam..kenkawan datang umah..2 3 ari sblm tu..Mya mesej nak dtg umah..katanya dia rindukan Shark ngan Maya..padahal rindu Kakak..malu laa tu nak ngaku..kehkehkeh..


Katanya Jumaat baru nak kompem betul²..sbb tu tak beria buat aper²..lagipun ari keje..mungkin jadi mungkin tak..


Petang Jumaat tu..Mya kompem jadik datang..masak laa sket² aper yg ader..nak gi kedai mmg tak sempat dah..ajak jugak laa sorg dua kenkawan yg duk dekat² sini kot dorg lapang..ikutkan Cik Marie juga nak dtg..tapi apakan daya dia ader hal pula..


Terima kasih buat Thalhah & isteri sbb sudi datang..oleh sbb anda berdua org yg pertama datang..anda berdua telah memenangi hadiah berupa penginapan 3 hari 2 malam di rumah sendiri..tahniah yer.. ;p~


Terima kasih juga buat B yg sudi datang walaupun duduk jauh nun di sana..ehehe~


Lenkali jgn serik datang lagi yer..ehehe~


Tak lupa buat Pak Ngah..yg sentiasa sudi datang memeriahkan suasana..tima kasih Pak Ngah..cam slalu..Pak Ngah datang bersama anak bongsunya..si ND yg itam menawan..ehehe~


Pastinya..tak lupa berkilo² terima kasih buat Mya yg menangis² nak dtg umah..hik²


Kalau bukan sbb Mya nak dtg kerna rindukan Kakak Shark ngan Maya..


Takder laa kenkawan len datang kat sini kan..tima kasih byk².. :))


Ehehe Mya..jangan marah yer..hik²


Nanti kalau rindu Kakak Shark ngan Maya..datang laa sini lagi.. ;p


B pun sama..jgn marah yer..


Gegurau jer..hik²
~~~~~

Terima kasih semua.. :))