Khamis, 20 Oktober 2011

KONVO HAMPIR TIBA~


Assalamualaikum..

video

Tak lama lagi bebudak tadika peksa akhir tahun..pastu konvo..seram sejuk lak rasa..hik²..tetiap tahun..skolah ni buat 3 persembahan untuk majlis akhir tahun..paling kurang pun 2 persembahan..tahun ni buat persembahan pantun,nasyid & tarian..sebulan yg lepas..dorg dah mula buat latihan..

Jumaat lepas..ader meeting pasal akhir tahun..cikgu² diminta bg nama² persembahan skolah memasing..senang nanti nak buat pamplet utk bg kat parent..tetiba lagu persembahan tarian sama lak ngan skolah tadika cawangan lain..alaa tak best laa camni..dah laa ngan skolah tu tak brape nak ngam..tak bleh jadik ni..kena tukar!

Sian jugak memulanya..sbb tarian Chiken Dance tu dorg dah terer..takper laa..try jer latih dulu..masuk arini dah 4 ari dorg berlatih lagu baru..step pun dorg dah hafal..haa bagus laa..tinggal nak bg sama jer..syabas yer anak²!  :)

Moga persembahan kamu mendapat tempat pertama mcm tahun² yg lepas..tak kisah laa nasyid ker..pantun ker..tarian ker..janji dapat..yer laa kan..penat korg berlatih..hik²..