Rabu, 5 Oktober 2011

JGN BUAT CAMTU LAGI~



Assalamualaikum..



Pagi tadi..dlm pukul 10..sajer laa tengok bebudak kat blkg jap..tetiba Kak Mina datang..katanya.."Cikgu hati² ya..takut Tuan ( bos ) marah.." cuak pulak rasanya..Kak Mina pun bercerita..malam tadi..bos n family kuar makan..tinggal Kak Mina sorg..dlm pukul 9.30 mlm..Kak Mina pun masuk tido..tak lama lepas tu..dgr bos satu family menjerit² kat bilik..rupanya dorg dah balik..Kak Mina cepat² kuar..tengok sumer satu family pegang kayu..


Rupanya..Potek² masuk bilik bos..Kak Mina kata mungkin Potek² masuk masa Kak Mina abiskan cuci baju kat blkg sblm dia masuk tido..Kak Mina risau sgt takut Potek² kena pukul..Kak Mina cakap kat majikan dia..kalau pegang kayu mcm mana kucen tu nak kuar..mesti dia takut..sbb tu abis segala benda dlm bilik tu Potek² panjat..pastu Kak Mina halau pelan²..baru laa Potek² kuar..

Kak Mina kata..majikan dia suh bgtau Kakak pasal Potek² masuk umah dia..bos dia kata nanti dia nak ambik gambar kucen² kat blkg ni pastu nak anta kat surat khabar..tgk Potek²..jangan laa buat camtu lagi..kan org dah marah..nanti kita sumer susah..hmmm..