Isnin, 10 Oktober 2011

♪♫♪ HO HO HO BALIK KAMPUNG ♫♪♫



Assalamualaikum..


Sabtu lepas balik kampung ngan Kakak..ingatkan takder kucen yg ngikut..rupanya ader 2 ekor dibawa skali..



Ini Omie..dijumpai kat dalam longkang..


Ini pula Ikie..dijumpai di simpang 3..badan comot dan penuh kerengga..mana dapat ntah kerengga..sesat kot budak ni..


Kakak kata..budak 2 ekor ni kena bawak..sbb dorg masih blum serasi sgt ngan bebudak kandang kat Rawang tu..


Pestime nek kete..cuak jugak memasing.. :)


Sampai kampung..si Ikie pandai bawak diri..


Omie memulanya takut²..


Lama² ok jer dua²..bertembung ngan kucen mak pun tak takut mana..lagipun kat kampung dah tak byk kucen..raya aritu..byk kucen² mak mati..kena virus..lepas sekor,sekor yg pergi..skang tinggal tak sampai 10 ekor pun..


Ini antara yg masih ader..kuduk Te'pok..kucen mak yg paling istimewa..


Lama tak jumpa Te'pok..cam biasa laa..sian sgt bila tgk dia tak dapat menggaru telinganya..


Mujur slalu tgk Cik Marie cuci telinga bebudak kat kg.Pandan..jadi tolong laa cuci telinga Te'pok..baru laa nampak dia selesa..nanti kita jumpa lagi yer..InsyaAllah.. :)

P/S --->  Terima kasih buat Cik Marie yg tolong jaga bebudak Kg.Pandan..juga jutaan terima kasih buat Cik Marie & Lola yg susah payah tolong bersihkan kat blkg..tak lupa terima kasih buat Mya yg sudi datang ke rumah.. ;)