Sabtu, 29 Oktober 2011

CUTI² DEEPAVALI 4~



Assalamualaikum..


Lepas balik umah Mya..singgah pulak umah Chika..sbb masa pegi Sungai Tekala aritu..Cik Marie letak kete kat umah Chika..kitorg pegi skali naik kete Chika jer..


Sempat juga ambik pic bebudak comey ni..yg mcm Awan ni namanya Boboy.. ( err..rasanya laa..betul tak Chika? hik² )


Kaler sama mcm bekas air ni Gegirl.. ( err..rasanya laa..betul tak Chika? hik² )


Ini pula Ewok.. ( err..rasanya laa..betul tak Chika? hik² )


Ini Betty..mama dorg..masa ni sekor anak Betty sakit..masih di klinik..tapi skang dah beransur pulih..


Otis..sudah berumur 13thn+..


Ini Mimi..ibu Otis..kalau Otis 13thn+..pasti Mimi lagi byk kan?


Jane juga dah byk umurnya..tak pasti lak brape.. :)


Ini Mok..susah nak ambik gambarnya sbb dia slalu stress..jgn stress² yer Mok.. ;p


Ini pula Comel..mesti ader yg ingat dia kucen jenis scottish fold kan? Ehehe..kucen biasa ajer ni..telinga jadi camtu sbb sakit telinga..kan Chika kan? Lupa laa..ehehe~


Ini pula..puteri manja Chika..Nomi..nama penuhnya..Sharifah Normilana..kelasss kau Nomi..hik²


Grrr..ini Spot..panggilan manje..Cepot! Tak leh dipegang langsung dak Cepot ni..cubit kang!


Ini pula Mili..susah sgt nak ambik pic dia sekor²..tu yg terpaksa pegang..cantik kan Mili ni? 

Byk lagi yg tak sempat nak diambil picnya..mungkin lenkali bila Kakak dtg sana lagi..ehehe~
Moga sumernya sihat² slalu..