Selasa, 20 September 2011

SHARK BUDAK BAIK?



Assalamualaikum..


Shark mmg budak baik..tang mana yg baiknya tu? ehehe..


Shark,Maya & Azim dah kena duk luar..tapi hanya Shark ajer yg dgr kata..Shark paham waktu bila kena duk luar..waktu bila bleh duk dlm umah..


Tak macam Maya ngan Azim yg ari² kena bebel pasal peraturan duduk luar ni..tetiap ari sanggup ulang alik pegi depan..arini jer dekat 20x..bila biarkan..keadaan nampak kurg manis bila byk kucen berkeliaran depan skolah dan kuar masuk skolah..menjadi masalah pula bila berak kat depan..


Kesian Shark yg slalu duk sorg² tanpa teman bermain..kekadang nangis² mintak masuk umah..sabar yer Shark..Kakak akan buat sesuatu supaya teman² kamu duduk blkg bersama kamu..


Nah..ini sajer caranya..kurung Azim ngan Maya kat blkg ..padan muka..tak paham² bahasa..


Hari ni seharian bebudak ni kena kurung..biar dorg rasa..ari pun tak panas sgt..bagi bebas lepas korg buat perangai..lepas ni kalau korg pegi depan mmg korg kena kurung camni lagi..sampai korg serik!