Khamis, 15 September 2011

MAYA 4~



Assalamualaikum..


Dah dekat sebulan bebudak busuk duk luar..masuk umah time nak mkn dan ujan lebat jer sbb dorg tak brape pandai cari tempat berteduh..lama² duk luar..nampak memasing dah bleh terima..


Tapi..masalahnya satu jer skang ni..Mila ajar anak² dia masuk umah ikut depan..sanggup tu dari blkg..dia bawak anak dia jalan dr umah ke umah sampai kat depan ni..sampai anak² dia dah hafal dah jalan..geram betul..tak sampai 5 minit letak kat blkg..mesti muncul semula kat depan..


Juara acara lari pecut ni jatuh kepada Maya..Azim no 2..Shark jer yg maleh..Shark lebih rela duk blkg dari jalan jauh²..2 kali jer Shark jalan ke depan ni..Maya jgn cakap laa..sehari ader kot dekat 20x dia pusing²..dia masuk umah..kuarkan kat blkg..masuk lagi..kuarkan semula..lama² fedap jugak..lantak laa kamu Maya!


Bila masuk..sesuka ati mak bapak dia laa nak lepak mana..


Antara tempat peberet..kusi bebudak ni laa..


Sampai sanggup laa bebudak ni ambik kusi len kalau kusi dia Maya dah duduk..


Dia pikir dia pun budak tadika kot..ekeke~


Bebudak pun kemain lagik..


Kalau ader Maya memasing tergedik²..


Maya apetah lagi..


Lagi laa gedik kalau kena layan camtu..


Huh! Nyampah Kakak.. ;p~