Khamis, 22 September 2011

BUDAK LONGKANG~



Assalamualaikum..


Malam tadi..lepas kenkawan balik..terus kemas umah..bila dah setel..masuk laa bilik..baru jer nak baring tgk tv..dapat satu mesej dari nombor tak dikenali.." Kak..anak kucen yg aritu..kami dah tolong tangkapkan..kalau akak nak..datang laa ambik"..bingkas bgn..


Tak sampai 5 minit..anak kucen yg duk tepi longkang tu bertukar tgn..punya laa garang..tak abis2 menyembur..kesian anak yatim ni..terlalu takut..


Sebagai tanda perkenalan..tangan Kakak digigitnya..hik²


Blum bleh buat aper sgt ngan budak longkang ni..cuma kurung dan bg makan minum..nak bersihkan pun tak dapat lagi..tunggu Sabtu ni yer..bila cuti baru senang nak uruskan kamu sumer..


Malam tadi tido dlm umah..pagi tadi letak kat luar..biar dorg biasa ngan suasana blkg..


Shark ngan Chew jadik jaga..hik²


Maya ngan Azim kena masuk kandang jugak..sbb degil asik pegi depan jer..kejap jer seriknya kamu ni yer Maya..grrr~

Mujur bebudak longkang ni ok jer ngan Maya n Azim..InsyaAllah sket masa lagi kamu sumer akan serasi.. :))