Jumaat, 30 September 2011

TARAAAAA~



Assalamualaikum..








Yer laa²..ni adiahnya..taraaaa.. :))


Canopy kaler biru pemberian seorg teman yg baik hati..terima kasih banyak²..


Terima kasih banyak² juga buat Superhero Pak Ngah & Supermak Cik Marie yg bersusah payah membantu Kakak memasangnya malam tadi..


Besar dan cantik canopynya..


Nak bawak katil letak kat blkg pun bleh..hik²


Nak jual beger pun bleh..ahaha~


Terima kasih teman kerna mengembirakan shomey² Kakak.. ;)


LAPAR LAA SANGATTT~

Assalamualaikum..






















Khamis, 29 September 2011

DIMAS~



Assalamualaikum..

























SHARK 9~


Assalamualaikum..


Baru² ni pegi kat blkg..terkejut tgk Shark!


Nak gelak pun ader..


Sedih pun ader..


Awan tu mana laa ader susu Shark..minum susu lembu dah laa..ehehe~

TARABAS!


Assalamualaikum..

Dari pagi..dak Tarabas ni sibuk nak masuk umah..


Kemain lagik..sblm ni tak penah pun gitu..arini tak abis2 memanjat kat pintu..


Pastu tak reti nak turun..skali dua bleh laa Kakak turunkan..


Dah berkali²..geram jugak..nak keje lagi..nak carakan kamu lagi..


Lantak kamu laa Tarabas..adik² kamu ok jer tak panjat² mcm kamu..


Nangis laa kat atas sensorg..saper suh tak dgr cakap..


Maleh Kakak nak layan!