Khamis, 25 Ogos 2011

YAYA~


Assalamualaikum..


Kelmarin..Yaya balik makan..semalam pun sama..syukur sgt..


Terkejut..sbb dah dekat setahun dia tak jejak kat blkg umah ni..kasihan Yaya..dulu kat blkg ni laa tempat dia makan + tido + main bersama teman sepermainan..


Tapi..sbb kesamsengan Dewi..Yaya terbuang di daerah lain..Yaya ni Kakak kepada Obi..Mak sedara Chew..tak tau laa kenapa Dewi anti sgt ngan dia..


Mungkin sbb Yaya cantik kot..ehehe..tapi pelik juga nape Yaya bleh singgah kat blkg ni..


Ooo..patut laa..skang musim mengawan..byk jantan mengekor dia..tu yg sampai kat sini dia lari..takper laa..dapat juga dia singgah makan..tapi cam biasa laa..tak sempat kenyang..Dewi dah pasan dgn kehadirannya..


Tengok laa gambar Dewi atas ni..sampai tak jejak tanah dia hambat si Yaya..kucen jantan 2 ekor tu pun gerun agaknya dgn ketangkasan Dewi..ahaha..
Memang tak makan saman betul kamu ni Dewi..hmmm~

~~~~ 

Kalau dapat..satu ari nanti..Kakak nak bawak Yaya  pegi jalan² kat SPCA..InsyaAllah.. :)