Ahad, 21 Ogos 2011

TUTUP KILANG 4~


Assalamualaikum..

Semalam..dgn semangat yg berkobar²..nak mandulkan Mila + Abg Ate² + Potek²..mulanya nak mandulkan Wawa..tapi sbb dia merayap tak balik²..jadik Potek² laa gantinya..


Terima kasih byk² kepada KTAJ yg telah sponsor kos pemandulan..juga terima kasih buat Lola yg tolong bawak Kakak + bebudak ni pegi SPCA.. :)

MILA

Cam biasa..sblm mandulkan slalu bg kata² semangat kat bebudak ni..

ABG ATE²

Tak lupa juga..mintak maaf awal² kat bebudak ni sbb mandulkan dorg..

POTEK²

Sebenarnya agak risau bila nak mandulkan dorg..takut sesuatu yg buruk berlaku..Alhamdulillah setakat ni..sumernya baik² ajer.. :)


Adinda dgn eksennya mandi di depan bebudak yg bakal dimandulkan..


Jerung hanya menonton sebentar ajer..maleh dia nak campur.. ;p


Si Sayang ni pulak yg over..waktu Lola sampai dia pulak yg nak nek kete..sabar yer Sayang..masa kamu akan tiba.. ;)

Selepas mendaftar..tinggalkan bebudak kat SPCA dgn iringan doa..agar sumernya berjalan lancar..balik ke rumah bersama teman² yg turut sama menyertai program snip ni..terima kasih buat Mira Ahmad, Zeezam, Lola & Umi yg sudi dtg ke istana Kakak ni..hik² ( takder pulak gambarnya..lupa sbb waktu tu Kakak kelaparan..ekeke ;p )


Dalam pukul 2 ptg..pegi semula kat SPCA..Potek² dah selamat dimandulkan.. :)


Mila pun 'selamat'..


Ini Yam²..kucen Umi..juga baik² ajer..


Begitu juga Tiger..Auumm!

IDUNG BERDARAH SBB TAK ABIS² SONDOL CARRIER..

Selamat ker Mila? Ahaha~
Satu kejutan yg Mila berikan..Hei! Tanjat Kakak! Doktor kata Mila dah sarat..mana mungkin anaknya ari ni berumur 2 bulan 7 ari..maknya pula tunggu ari nak beranak..tak mungkin! Kakak bantah keputusan tu! Ahahadoi laa..
Takper..Kakak tunggu jer minggu ni..kalau tak beranak..Kakak sendiri akan mandulkan Mila!..ahaha.. ;p

~~~~

Malamnya pula..kawan² berbuka puasa kat sini..terima kasih buat Chika, Cik Marie, ThalhahUmi Shakina & Pak Ngah yg melapangkan masa berbuka bersama.. ( Eh! Takder jugak gambarnya..lupa sbb waktu tu Kakak kekenyangan..ahaha ;p~ )

Terima kasih sumer.. :))