Isnin, 1 Ogos 2011

DOM JAYAN JAYAN DOM 3~



Assalamualaikum..


Sabtu lepas bawa Abg Ensem,Sayang & Azim pegi jumpa Doktor Joe di Bangi..


Pegi dgn Lola dan Cik Marie..mulanya tak niat pun nak bawak Azim..tapi Lola angkut jugak sbb dia sibuk dtg kat muka pintu masa nak kuar tu..


Tak sangka baik sangat lakunya..tak bising pun nek kete..rilek jer..Lola yg drive tu tak abis² jeling Azim..kikiki~


Nampaknya..sampai jugak laa hajat Azim nak jalan jauh.. ;)


Kalau macam ni laa pangai kamu Azim..bukan setakat Bangi..Bangladesh pun kamu bleh pegi tau.. ;p


Kan seronok kalau yg lain² pun macam ni..


Tak dapat bayangkan kalau sumer shomey² pangai macam Azim ni bila nek kete..itu bukan seronok lagi..bukan juga dua ronok atau tiga ronok..itu dah beronok² namanya..hakhakhak~








~~~~~

Sabtu yg penuh citer suka duka..paginya Azroy pegi..ptgnya pula Abg Ensem pegi..sgt memilukan..juga sgt menyedihkan melihat penderitaan Abg Ensem..Dr.Joe kata takder air langsung dalam badannya..dalaman pun dah rosak..berkemungkinan Abg Ensem terminum air ekon..sbb tu keadaanya teruk begitu..takper laa..mmg redha dgn pemergian kamu..sbb tak sanggup tgk kamu derita lagi..moga kamu berdua aman di sana..

Sayang pula takder aper²..sihat walafiat..mujur juga bawak Azim..doktor sgt risau dgn keadaannya..walaupun dia sgt aktif tapi sakit kuningnya masih blm baik..telinganya masih nampak kuning walau dah seminggu diberi ubat dah dijemur..tanda² dijangkiti FIP dah ader pada Azim sbb sakitnya lambat baik..sian Azim Kakak..tolong doakan Azim cepat sembuh yer teman²..