Selasa, 23 Ogos 2011

DINDA & MILA~



Assalamualaikum..

Malam tadi Cik Marie singgah kat umah jap..pastu Cik Marie pasan ader luka kat blkg Dinda..belek² nampak kesan taring..dlm juga..mungkin kena gigit ngan anjing sebelah umah..terus letak minyak gamat..pagi tadi luka tu berair..risau pulak sbb  taring kan bisa..


Tengahari tadi bawak Dinda ke spital..mmg dia nampak sihat tapi takut jugak kalau melarat..


Betul sangkaan Kakak..Doktor kata kalau lambat bawak pasti lukanya makin teruk..syukur Dinda tak aper²..


Dah alang² bawak Dinda..heret laa Mila skali..nak pastikan betul tak dia peknen..


Cam biasa laa..Mila kalau kena kurung tak sah kalau tak menyondol²..luka kat idung aritu tak baik lagi..ni berdarah semula..hei!


Jeng³..Mila peknen yer kawan²..acah jer..ahaha~

Mila tak peknen pun..tadi 2 org doktor yg sahkan..dorg kata perut Mila kosong..takder baby pun..bila Kakak mintak surat utk sahkan..kena buat ultrasound pulak..baru bleh kuarkan surat..takper laa..yg penting Kakak dah tau Mila tak peknen..kan betul Kakak cakap Mila tak peknen.. ;p

Eee geramnya..kalau laa doktor aritu cek betul².. tentu Mila dah selamat dimandulkan..agaknya nampak perut Mila yg bulat tu terus seram kot dia nak bedah..eee..( sambil hempas²  Shark mouse! )