Rabu, 31 Ogos 2011

MERDEKA RAYA~



Assalamualaikum..


Selamat Hari Merdeka..pejam celik pejam celik dah 54 tahun Malaysia merdeka.. :)


Bebudak ni mana tau erti merdeka.. ;)


Sumernya nak dibuat main..jgn pulak kita yang berakal ni tiru dorg lak yer.. ;p


Owh..ini Memey..kucen kawan baik..semalam beraya kat umah dia..pejam celik pejam celik dah raya kedua dah arini..hik²..


Sket punya payah nak pegang si Memey ni..tapi paksa gak dia bergambar bersama..sori yer Memey..ehehe.. ;)

Jumaat, 26 Ogos 2011

SELAMAT HARI RAYA 4~



Assalamualaikum..
























SELAMAT HARI RAYA 3~



Assalamualaikum..



















SELAMAT HARI RAYA 2~



Assalamualaikum..













SELAMAT HARI RAYA~



Assalamualaikum..




















Huh! Kalau camni gayanya..sampai raya aji pun blum tentu siap kadnya tau tak!!

~~~~

Assalamualaikum..

Di sini..Kakak ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua teman² tak kira di mana jua anda berada..tak lupa juga buat teman² yg sudi lalu lalang tengok gambar kat blog Kakak ni..hik² ;p..mohon maaf kiranya selama di alam maya ini..ader salah silap yg Kakak lakukan di dalam atau di luar kesedaran..

Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir & Batin.. :)


Khamis, 25 Ogos 2011

SHARK 7~


Assalamualaikum..













MELENTUR BULUH BIAR DARI REBUNGNYA~


Assalamualaikum..

Wahhh! Panjangnya tajuk..ekeke~


Dedulu..budak² busuk lebih byk masa kat dalam umah..


Siang malam duk dlm umah..


Tapi skang tidak lagi..


Dorg dah blajar berdikari..


Supaya jadik gagah berani..hik²


Kini..tetiap ari dorg blajar duk luar..


Waktu pembelajaran..pukul 7 pagi hingga 12 tghari..


Pukul 12 tghari hingga 4 ptg duk dlm umah jap..sbb panas..tak sampai ati nak biar dak² busuk duk luar..garing lak nanti..hik²


Pukul 4 ptg..letak kat luar semula..dlm pukul 7 mlm masuk umah..mlm² masih tido dlm umah lagi..tak sampai ati nak suh tido kat luar..ishhh..asik tak sampai ati jer..bila laa nak berdikarinya bebudak busuk ni.. ;)


Tapi kalau siangnya ujan..alamat seharian laa dorg duk dalam umah..kikiki~

Cepat besar yer budak² busuk!