Sabtu, 23 Julai 2011

TERIMA KASIH SEMUA~



Assalamualaikum..


Jutaan terima kasih buat Lola yg susah payah membawa Chibi,Roy dan Azim ke Hvc semalam..terima kasih byk²..tak lupa juga terima kasih buat Dr.Joe dan Dr.Nurul yg merawat mereka..



Chibi ader FIP..lebih kurg seminggu,lepas abis ubat..Chibi nampak lemah dan selsemanya teruk kembali..minum susu pun tak mau..rupanya dia ader ulser..sbb tu tak bleh menyusu..umur Chibi dah 2 bulan..tapi makan pun tak penah lagi..Doktor suh paksa jugak makan sbb nanti nak makan ubat..


Malam tadi tgk dia tido..lega bila nampak Chibi tido dgn lena dan selesa..skrg dia kena kurung..sian jugak..tapi terpaksa..harap Chibi kuat..


Roy pula hanya sakit mata dan ulser..sbb tu dia pun tak dapat menyusu..cepat baik yer Azroy..


Dalam sibukkan Chibi..semalam nampak Azim pun lain mcm..malam tu Azim berak cair..Lola kata nak bawak Azim sekali..kesian tgkAzim tak aktif..bila dirawat..suhunya tinggi..sian Azim demam..sakit kuning + dalam darah ader kutu + cirit birit..Doktor suh ikhtiarkan bagi susu kambing yg asli..

Petang smlm tanya kenkawan..kot dorg tau mana² tempat yg ader susu kambing..kebanyakkannya tak tahu..hampa juga..rasa lega bila Thalhah kata kat tempat dia ader..tapi dia tak dapat nak tolong sbb nak balik kampung malam tadi..takper laa..bukan rezeki bebudak ni..baru berkira² nak paksa dorg minum susu formula dulu..mesej berbunyi lagi..Thalhah mesej,katanya dia dah kirimkan susu peket HI GOAT pada Umi Shakina utk bebudak ni..terharunya..terima kasih byk² yer..

Tak lama lepas tu..Ruby pula call..katanya bleh dapatkan susu kambing segar di Sungai Buloh..Ruby kata esok dia tolong belikan..syukur Alhamdulillah..berbunga rasa ati..terima kasih banyak² Ruby..


Ribuan terima kasih buat Umi..yg sanggup antarkan susu malam tadi jugak..baru balik keje,tak balik umah pun lagi..tapi sbb nak tolong shomey²..Umi datang juga..dan terima kasih buat teman² Umi yg sudi datang skali..Zana & Mira..


UMI,CIK MARIE,MIRA & ZANA ;p~

Tak lupa..teman yg sering juga membantu..terima kasih banyak² buat Cik Marie..malam tadi Cik Marie pun datang jumpa Sayang dan shomey²..

Pagi tadi skali lagi Cik Marie korbankan masanya menemani ke Sungai Buloh nak ambik susu kambing..terima kasih banyak² yer Cik Marie..terima kasih juga buat Ruby yg susah payah tolong belikan susu.. :)

TERIMA KASIH BUAT SEMUA YG SUDI MEMBANTU..

~~~~~


Arini Azroy masih blum bleh minum susu mamanya..bg susu kambing jer..makan ubat asik nak mengelat jer..asik nak luah jer..


Chibi pula sgt laa senang nak jaga..bg makan pun senang..bg minum pun senang..bg ubat lagi laa senang..agaknya dia sendiri nak cepat sembuh..dgn semangatnya..tghari tadi dia dah bleh menyusu walau ulsernya agak teruk..kuatnya semangat Chibi..


Azim pula masih lemah..mujur paksa makan dia nak juga makan walau tak byk mana..makan ubat kena berperang dulu..tak padan ngan sakit..risau juga kalau asik luah² ubat Azim lambat baik..


Moga sumernya cepat sihat..Aminn..