Khamis, 14 Julai 2011

PELAJAR BARU ;P~



Assalamualaikum..

Slalunya..kalau buat latihan mcm isi tempat kosong atau suaikan..suh bebudak buat keje jejauh..bukan aper..kang meniru lak..hik²
Kalau mewarna atau menulis jer buat kat meja..skang ni..kalau buat kat bawah..ader laa 'pelajar baru' yg mengacau.. ;)


Budak² busuk ni slalu main kat bilik jer..bila dgr suara budak²..mula laa memasing kuar..sibuk nak ambik tau..ader jer nak dicuit..


Ader masa elok duduknya..tengok jer tak usik aper²..


Kalau duduk bebaik camni takper..Kakak pun suka..hik²


Haa..si Chibi ni yang paling nakal..sampai tak jadik budak² buat keje..grrr~


Maya ngan Azim pun join sama..tapi tak sempat lama pun..sbb memasing kena tendang masuk kandang..ahaha~

~~~~

Camni laa dua tiga ari ni..memasing dah suka jenjalan..sibuk mengacau..tak sampai 5 minit..sumer kena campak dalam kandang..kalau biar mmg tak siap keje laa bebudak tadika ni..sibuk tengok kucen..Kakak pun sama! ;p~