Jumaat, 1 Julai 2011

OBI ONE KENOBI~


Assalamualaikum..


Budak perasan comey ni kan..luka kat perutnya terbukak semula..baru jer citer pasal dia dah sembuh..pagi Ahad lepas..lepas cuci blkg..cam biasa laa belek² budak blkg ni..tgk perut Obi..dah terbukak balik lukanya..takder laa besar mana..cuma nampak laa isi merah sket..


Petang tu Cik Marie datang..Cik Marie kata kurung dulu dak Obi ni..takut tambah melarat pulak..


Ingat² balik..patut laa lukanya terbuka..sbb Obi punya hobi ialah panjat memanjat..lari berlari..lari² pastu terus panjat pagar..pastu melompat turun..tu laa aktivitinya saban ari..geng pulak ramai kat blkg tu..bleh main ramai²..


Skang jangan harap laa kamu nak lari² lagi..selagi tak baik..duduk laa dlm ni..


Kalau gian sgt..lari setempat jer laa kat dalam tu.. ;p

video

~~~~
Arini luka Obi dah makin baik..masa mula dikurung..Obi  mengamuk + nangis² mintak kluar..setelah sehari berkurung..sumernya berubah..Obi jadi sgt baik budaknya..tidak lagi mengamuk  + nangis² mau kluar..dunianya seolah² sgt bahagia berkurung begitu..bila dia nak main..dia main paper yg digunting tu..kalau bosan..dia hanya tgk Mila kuar masuk bilik susukan anaknya..dan paling suka..bila dia menegur waktu kita memandangnya..comey jer..


Ok laa Obi..Kakak tak cakap Obi perasan lagi..sbb Obi baik sgt..mmg seswai laa comey tu utk Obi..Obi budak comey..tapi sket jer laa..hik²