Khamis, 21 Julai 2011

HARI INI PANAS~



Assalamualaikum..


Hari ini panas..tapi ati rasa mendung jer..



Lily dari pagi tak balik²..biasa pepagi bukak pintu blkg ader jer muka dia..jenuh cari tapi tak jumpa..hmmm..harap Lily slmt walau di mana berada..balik laa Lily..


Azroy sakit mata..demam pun sama..bg antibiotik..Alhamdulillah pagi tadi dah bgn..mlm tadi asik tido jer..arini berselera makan..tapi dia tak mampu menyusu..pelik juga..dia berusaha menyusu tapi tak mampu nak hisap..nak kata sakit tekak makan bleh pulak..paksa minum air pun banyak diluah jer..kenapa dgn kamu Azroy?



Chibi..sblm ni walau sakit dia sgt aktif..ptg semalam..nampak Chibi tak bermaya..minum pun taknak..makan apetah lagi..mmg dia tak penah makan pun sblm ni..dia nak menyusu..tapi mcm tak larat..pagi tadi bg air glukos..Alhamdulillah..tghari tadi Chibi dah bleh menyusu..tapi masih tak aktif mcm slalu..siannya Chibi Kakak..harap kamu kuat yer sayang..


InsyaAllah..kalau takder aral..esok nak bawak dorg gi klinik..nak bawak arini..ader kesulitan yg tak dapat dielakkan..doakan sumernya baik² ajer yer teman²..


~~~~


Harap hari esok pun panas..dan ati tak semendung arini..