Isnin, 18 Julai 2011

GEGIRL OWH GEGIRL 2~



Assalamualaikum..


Pagi ini sejuk..tapi tak dapat menyejukkan ati Kakak yg panasss..



Tengok budak comey ni..anak saper? ntah! Kakak pun tak tau..


Pagi tadi..bukak pagar..terdengar bunyi anak kucen..carik² kat jalan..tak jumpa..pusing balik nampak dak itam putih ni kat tepi pagar..anak saper lak ni..siannya..sesat ker? Bawak masuk bg kat Mila..Mila dah hangen..siap baca mentera..tapi tak dipukulnya dak kecik ni..


Tetiba Gegirl datang..pegi kat dak itam putih ni..panggil² lagak ibu mithali..budak ni pulak bila dengar Gegirl panggil..berlari datang..Gegirl siap nak gonggong lagi..


Haaa!!! Mula laa hangen satu badan..Gegirl culik budak ni..kompem!!!
Teringat Azroy dulu..bunyi jerit² kat blkg dulu sbb Gegirl gonggong Azroy..dia tak dapat bawak Chibi duk luar dia ambik anak kucen lain!!

Malam tadi..Gegirl nak kuar..lepaskan dia kat depan..ni kat depan pulak ader anak kucen..takkan anak Jerung pulak kan..takkan org buang kot..rasanya ni Gegirl punya keje laa ni..grrr..

Cik Marieee!!! Tolong laa Kakak..