Jumaat, 15 Julai 2011

CHIBI 4~



Assalamualaikum..


Chibi..kerana sakitnya itu..selsemanya masih blum pulih..matanya masih juga begitu..tapi makin jelas penglihatannya..mungkin laa..sbb dia dah bermain tanpa langgar dinding..


Dah seminggu Chibi makan ubat..mudah sgt bg dia makan ubat..mungkin Chibi pun mahu sembuh secepat mungkin..tapi apakan daya..itu Allah punya kuasa..


Cerdik budak ni..bila ari panas..dia berjemur di tepi pintu..cahaya matahari pasti menyihatkannya..


Sebelum bawa jumpa doktor..dan selepas berjumpa doktor..Chibi tetap aktif mcm biasa..seronok tgk dia bermain² bersama teman²nya..seolah² dia tak sakit pun..


Tapi risau juga tgk dia..Chibi mcm tak membesar..masih sama saiz badannya..Maya ngan Azim pun dah makin besar..


Chibi pun taknak makan lagi..kalau ikut umurnya yg nak masuk 2 bulan..mesti dah nak makan..takper laa..mungkin dia blum mahu makan..banyak minum susu jer.. 


video


Cepat sembuh yer Chibi shayang..