Jumaat, 8 Julai 2011

CHIBI 3~



Assalamualaikum..


Semalam bawak Chibi jumpa Dr.Nurul dan suaminya..


Doktor cakap tak perlu bukak matanya..sebab kalau bukak pun kita tak pasti mata tu masih bleh lihat atau tidak..sbb dah lama sangat sakitnya..takper laa..mata yg satu masih bleh guna..cuma kena ubatkan lagi bg tambah baik..

DR. JOE & DR. NURUL

Kena injek 3 kali..selsemanya pun teruk tak baik²..harap² lepas rawatan ni baik laa Chibi ni..InsyaAllah..


Chibi si mata satu..Chew juga mata satu..tak lupa member jauh kat sinun..Wira mata catu..
Korg geng tau.. ;)


Lepas rawatan..tengok² kucen kepunyaan Doktor..


Sumernya sihat² belaka.. :)

Terima kasih banyak² buat Lola yg tolong hantarkan Chibi..juga jutaan terima kasih buat Dr.Nurul dan suami..rawatan dan layanan yg diberikan amat memuaskan hati..

~~~~

Hari ni Chibi sgt aktif..kurang bersin..tak abis² membuli adik²..moga Chibi kuat melawan segala penyakit..Amin..