Selasa, 26 Julai 2011

BERTEMU DAN BERPISAH 2~

Assalamualaikum..

Petang Ahad lepas pegi umah PM..ader jemputan makan durian sampai lebam..jadi pegi laa teman Cik Marie makan durian.. ;p
Lola pun turut serta..seronok dapat bertemu kenkawan yg lama tak jumpa..Kak E,Yana & B pun ader..terima kasih yer Papa..

YANA & ROY

Balik tu Yana ngan B yg antarkan..tima kasih byk² yer..

B ( GENGSTER KAMPUNG PISANG )..ahaha ;p

Disebabkan balik dihantar gengster..kena laa duk dendiam..kalau tak kena tinggal tepi jalan..hakhakhak~


Ini Tom..nama sebenar Tom Tom Bak..acah jer..Tom Kerus kot..hik²
Dipelihara dan dijaga B sejak dia kecik..kesian ibunya telah pergi..skang B lah yg jadi Mummy dia..garang tau Mummy dia tu..kalah ibu tiri Cinderella..;p~


Ini pula Mama si Tom..juga bakal Mama si Shark.. :)


Nampak tak Shark yg sgt manja ni..Yana dah cup nak ambik Shark bila Shark dah besar sket nanti..nampaknya satu ari nanti Kakak akan berpisah ngan Shark..takper laa..Mama dia pasti dapat jaga dia dgn lebih baik.. :))


Ololololo..comeynya Tom..Mummy dia pun comey gak..terpaksa cakap gak..kalau tak Mummy dia blasah.. ;p~


B dan Yana..kawan baik..tak lama lagi Yana nak pindah balik kampung..ntah bila pula kita akan bertemu yer..InsyaAllah..panjang umur kita jumpa lagi.. :))