Sabtu, 30 Julai 2011

KEMBALI KE SEKOLAH..(SESSI MALAM) ;P~


Assalamualaikum..

Satu jamuan kecil telah diadakan sewaktu insan² lain sedang menonton perlawanan bola Khamis lalu..


Antara tetamu yg hadir sambil menghentak² kaki sbb tak dapat tgk bola.. ;p


Mami ajer yg cool sbb telah dipukau oleh Maya..


Sessi membuli pelajar yg hadir.. ;p


Azroy menyamar menjadi anak kanggaru..


Rindu sama kamu Azroy.. :(


Umi sedang mencari kutu..


Dua pistol mainan..


Sayangnya satu pistol mainan ni telah hilang.. :(

~~~~~

Tak sangka..sumernya aktif waktu tetamu datang..berlari ke sana sini..sgt menghiburkan..ati tgk pun senang..tetiba semalam Azroy muntah²..tak tau aper puncanya..malamnya nampak semakin lemah..sblm tidur pesan kat dia supaya kuatkan semangat..esok kita jumpa Doktor...hanya suara manja kedengaran..hajat arini nak bawa ke Bangi..tapi Allah lebih sayangkan dia..pagi tadi lebih kurg pukul 4..Azroy telah pergi..pergi meninggalkan rasa terkilan dihati..pasti Azroy tak mahu susahkan Kakak..moga kamu aman di sana sayang.. :(


Jumaat, 29 Julai 2011

AZIM 3~

Assalamualaikum..


Dalam geng budak² busuk..Azim yg paling manje dan peramah tau..tapi dgn org lain dia agak pendiam.. :)


Dengan Mila pun dia manje lebih dari yg lain..


Kalau panggil cepat jer Azim dtg..siap sembang n gesel² lagi.. :)


Bebudak lain bila panggil agak pekak bernanah yer kawan².. ;p

video


MAYA 2~


Assalamualaikum..



















Khamis, 28 Julai 2011

AZROY 4

Assalamualaikum..



















5 BUDAK BUSUK 2~

Assalamualaikum..


Bebudak² ni suka berjemur kat tepi pintu..


Sejak Azim sakit biru kuning..mmg slalu jemur dia..meragam pulak dia bila letak situ..agaknya sbb kena paksa..slalu dia sendiri² jer..Alhamdulillah dia semakin sihat..makan pun selera..


Sumernya dah beransur baik..mata Roy dah nak ok..tapi masih blum bleh menyusu..sbb ulsernya masih blum baik betul..mcm mana nak baik cepat..asik luah ubat jer..mujur dia selera makan..


Chibi bertambah aktif..dah reti makan sendiri..tapi tak besar² pun..doktor kata idup dia bergantung ngan ubat..sian Chibi..


Shark pun sihat..ulsernya dah baik..nampak bertambah gemuk skang ni..


Cepat laa sihat sumernya..harap lepas ni kamu terus sihat² slalu..


Mila yg senantiasa menemani anak²nya..harap Mila pun sentiasa sihat slalu..

video


Rabu, 27 Julai 2011

KONGSI @ KONGSI? ;p~


Assalamualaikum..


KONGSI..


KONGSI? ;p


KONGSI..


KONGSI? ;p


KONGSI..


KONGSI? ;p


KONGSI..


KONGSI? ;p

~~~~~

Lily dlm kenangan..harap kamu akan pulang satu ari nanti..