Ahad, 26 Jun 2011

ULAT NANGKA~


Assalamualaikum..


Ini Anggun..dah lama tak citer pasal nenek ni..sbb susah sgt nak ambik pic dia..mana tidaknya..sepanjang masa menggeletis mcm ulat nangka..


Lepas mandulkan sesama Jerung dulu..badan Anggun makin debab..best lepuk²..ehehe


Anggun..ibu kepada Abg Ensem,Abg Puteh,Dimas,Dion,Dewi,Cempaka,Chitam,Yaya..juga ibu budak² baek yg telah pergi..Along,Amy,Ekin n Azam..dan skang jadi nenek kepada Chibi..anak si Gegirl.. :)



Rasanya..kalau Anggun tak ikut balik masa gi pasar tani 9 taun yg lepas..tentu tak byk shomey² kat blkg umah ni..ehehe~



Perangai nenek ni kalah bebudak kat blkg tu..sakan melompat²..paling suka bertenggek kat bahu bila kita mencuci kat blkg..senget bahu dibuatnya.. ;p


Moga nenek Anggun yg menggeletis macam ulat nangka ni sentiasa sihat slalu.. ;)