Jumaat, 17 Jun 2011

TOLONG DOAKAN SAYANG KAMI~



Assalamualaikum..

Minggu ni..rutin harian Sayang..lepas sarapan kena duk luar..tghari baru bleh masuk umah..memula asik menyembur² jer..tapi smlm dan arini nampak makin cool..dah nampak perubahan..kurg dah sembur² ni..paling tidak dia tido jer kat luar tu..

Bila duk luar mmg slalu tgk dia..sembang² jer kat dapo..bila panggil terus dia nyahut..nampak perubahannya..dah bleh terima duk luar sama ngan yg lain..cuma makan jer masih kat dlm umah..blum mahu makan sama..takper laa..


Pagi tadi..sblm kuarkan..bgtau dia..Mamanya nak bawak balik umah esok..dah lama Mamanya berkira² nak bawak Sayang pulang..tapi..lain yg dirancang..lain pula jadinya..sumer yg jadi rahsia Allah..

Tgahari tadi..bukak pagar..bg Sayang ngan Chew masuk makan..nampak Sayang jalan terhincut² sket..belek² takder darah..bila bg makan selera jer..takper sket jer agaknya..lepas mkn kuarkan Chew..Sayang pulak terus tido kat alas kaki tepi bilik air..maleh nak ganggu..biarkan ajer..dah lama tu..pegi dapo..tgk dia tido lagi..sajer laa panggil Sayang..dia angkat kepala jer..

MAKAN SAMBIL DUDUK

Nampak mcm lain jer perangai Sayang..slalu kalau panggil bingkas bgn..cuba angkat Sayang..bila letak..dia jatuh..sudah..cuak pulak rasa..cuba berdirikan dia semula..masih jatuh..bila pegang kaki dia..dia marah..tak tahulaa kenapa..mungkin patah atau terseliuh..sudahnya ambik pembalut + letak minyak gamat..balut kaki dia..pastu bg antibiotik..harap² bleh kurgkan sakitnya..

KASIHAN SAYANG KAKAK..:(

Tadi..bg makan malam..mujur masih berselera..cuma minum jer kena suap..pastu bawak dia tido..sian Sayang..baru jer 2 minggu lepas,baik sakit..skang dapat pula sakit lain..kasihan juga dgn Mamanya..hajat nak bermain ngan Sayang minggu ni nampaknya tak kesampaian..dah laa pepagi esok sampai KLIA..sampai umah agaknya pukul 2 3 pagi..tentu penat nak berkejar ke sini pula nak bawak Sayang jumpa Doktor..

Tolong doakan Sayang kami yer teman²..